Koska lähtöön enää viikko jäljellä, päätin päivittää hieman jo nyt.

Että osaa jännittää. Oon etsiskellyt kaikkia kivoja linkkejä lisää ja katsellut kaikkia videoita. Tiedän jo nyt, että tulen olemaan Seoulissa: Hei mä tiiän tän paikan. Mä oon nähny tän paikan netis... Yms :D

Päätettiin myös Heikin kanssa, että hommataan paluumatkalle ylimääräinen laukku, että varmasti meiän tuliaiset itsellemma mahtuu mukaan :D Tietenkin tälleen jälkikäteen on hieman hankalampaa hommata se ylimääräinen laukkupaikka lentokoneeseen, muttei mitenkään mahdotonta. Mutta tietenkään itselläni tai Heikillä ei ole VISAa käytössään. Onneksi on äiti, jolla on. Joten hommasimme... Tai ongelmien sattuessa emme hankkineetkaan sitä. Äitin Visalla ei ollu rahaa :D Uusi yritys huomenna.

Rahan vaihto on myös hieman jännittänyt. Varsinkin kun seuraa tuota rahan kurssia. Ensimmäisellä kerralla, kun katsoimme Wonin ja Euron suhdetta, 1 eurolla sai 1 348,44 wonia. Ja nyt kun katsoin niin 1 eurolla saa 1 326, 26 wonia. Toivottavasti ensi viikolla nousis ees vähän tuo.

Tässä jo viikon verran hiljalleen olen pakkaillut. Kauheasti pitääkin ottaa tavaraa mukaan :D Onneksi meiän huoneessa on pesukone :3

 

IMG_6450-normal.jpg

 

Siinä alustavasti. Mutta tohon lisätään vielä tuplasti vaatteita, kunhan saan ne pesusta ja silitettyy :D

Seuraava päivitys taitaapi tulla päivää ennen lähtöä, eli torstaina.

ps. Miksei mun puhelimella voi tehä näitä päivityksiä?