Näköjään en sit eilen jaksanutkaan päivittää :D

16.5

Heräsin aamulla 4.45. En ollu saanu nukuttuu paljoo mitään, ku jännitti niin paljon.

Iskä heitti mut bussiasemalle odottelemaan... Ja bussi läheti 05.5520140516_053920-normal.jpg'

Helsingissä näin lapsuuden kaverini, joka piti seuraa siihen asti, että Heikki (Minna) saapui Helsinkiin myös.

Helsingissä oli juuri silloin jokin tapahtuma, ja siellä ajeli paaaaaljon pappatuntureita.

Siinä keskustassa pyörittiin hetki ja käytiin vaihtamassa rahaa, kunnes lähettiin lentokentälle. Suosittelen muuten rahanvaihdossa ChangeGroup:ia. Siellä on parempi kurssi, kuin Forex:issa.

Lentokoneeseen päästiin n. 17.00 ja Lento lähti 17.45.

Lentokone oli aikas kiva. Meillä oli penkillä odottamassa viltti, tyyny ja kuulokkeet. Hihihiii. Mulla oli ikkunapaikka. 46L

Yritin kattoo No Breathing leffaa, mut en jaksanu kattoo siit ku ehkä puol tuntii... :D (paidaton Jongsuk on aikas kiva näky ;) )

Matka meni muuten ihan okei, mutta mein takana istu 2 suomalaista jätkää, joista ainakin mun takana oleva häiritsi mua koko ajan. En tiiä mitä se oikeen teki, mutta ainaki töni mun penkkii tahattomasti tai tahallisesti. Nukahdin koko matkan aikana ehkä vartiksi. Vaikka yritin silti nukkua, niin en enää saanu itteeni nukahdettua, T_T

Ruoka lentokoneessa oli ihan menettelevää....

Päivällinen ja aamupala. Päivälliseks oli Bibimbap:ia. Iha hyvää, mut vähä mautonta. :D Aamupalaks oli munakasta ja nakkeja. Yöh...

Noh päästiin kuitenkin hyvin Incheonin lentokentälle. Oli tosi kiva nähä paaljon korealaisia :D

Siellä, kun saatiin laukut (mun laukku oli menny iha kasaan ja saanu naarmuja ;( ) niin käytiin ostamassa bussiliput. Ennen sitä kuitenkin käytiin vessassa.... :D Sai vähä ihmetellä sielläkin, ku siinä pöntön reunoilla oli joku muovi juttu :DD

Löydettiin oikea bussi helposti.

Bussissa sit istuttiin melkein tunti. Näin jo bussista mein hotellin, :) joten pysäkiltä osattiin kävellä suoraan oikeaan paikkaan.

Meiän hotelli/hostelli. En tiiä miks sitä oikeesti kuuluu kutsua, joten kutsun hotelliksi :D

Vietiin meiän laukut sinne. Respa tyyppi autto mua kantamaan mun laukun. Jätettiin mein laukut siihen respaan ja lähdettiin kiertelemään Sinchonia. Olis pitäny vaihtaa vaatteet, sillä ilma oli todella kuuma. Lämpötila oli n. +27. Oli kuuma, väsy ja nälkä... Joten mentiin syömään. Mehän ei ymmärretty yhtään mitään, mitä menussa luki, joten vaan osotettiin yhtä annosta.

Ei ole edelleenkään mitään tietoa mitä se oli, mutta erittäin ällöä. Epäilen ett saattoi olla jotain possun ihoa ja sisäelimiä. Yöh. (en suosittele syömään tuota :D)

Tarpeeks kierreltyämme mentiin takas hotellille n.14.30. Saatiin avain omaan huoneeseen. Huoneen numero oli 601 ja kuudennessa kerroksessa. Respa tyttö autto meitä kantamaan mein laukut ylös.

IMG_7001-normal.jpgIMG_7002-normal.jpgIMG_7003-normal.jpgIMG_7007-normal.jpg

Meiän huone ja näkymä vessan ikkunasta.

Viimein kun saatiin tavaramme levitettyä huoneeseen, lähdettiin käymään viereisessä kaupassa ostamassa jotain syötävää syömistä :D

Loppu ilta vaan makoiltiin ja katsottiin telkkaria!